Početak dana

Ne znam za Vas, ali meni je veoma važan početak dana. Nije bitno da li će ceo taj dan teći po planu, ali početak dana mi dođe kao nova energija koju usvojim i prosto imam za narednih 16-18 sati.

Početak dana delim na dve kategorije: radne i neradne. Za radni dan veoma mi je važno da doručkujem, popijem kafu ili limunadu i pročitam neki članak iz časopisa koji volim (da, ja ustanem od sat i po do dva sata ranije pre nego treba da krenem na posao). A čak i na poslu volim da dođem makar malo ranije i pregledam sajtove koji me zanimaju. Nije to samo zbog prirode mog posla, već ja prosto volim da znam šta se dešava.🙂 Nakon takvog početka dana mogu da krenem u akciju. To mi dođe kao punjenje energetskih baterija. Neradni dani su baš divni, pa pored toga što spavam duže volim da spremim “zahtevniji” doručak, kafu, da listam novine, rešim sudoku i da prosto ne razmišljam. Čisto postojanje. Još ako je napolju sunce, divota!

Neću da pričam ovde o onim danima kada mi od ranog jutra zvoni telefon ili kada vikendom ustajemo rano pošto ćemo imati majstore u kući. Neću da pričam o tome, jer ipak ima više onih pravih početaka dana, kada sam ja – JA.

Posle jednog lepog početka dana, uvek imam osećaj da mi taj dan donosi nešto dobro.

Početak je uvek važan, a svaki dan je neponovljiv.

3 thoughts on “Početak dana

Leave a Reply

