PR novogodišnje želje

Svake godine se prave razne odluke šta ćemo raditi “od sada”, tako da sam ja napravila svoju listu PR želja. Da li je šaljivo ili realno, procenite sami.🙂

 

  1. Da me klijenti “vuku za rukav” i da ne mogu da se odbranim od ponuda za posao.
  2. Da mediji objavljuju sve što im pošaljem za objavu.
  3. Da uživam u svemu što ću raditi.
  4. Da press događaji koje ja radim budu prepuni medija.
  5. Da preporučujem za posao drugima samo one ljude koji zaista rade. (ili da što manje crvenim zbog drugih)
  6. Da sarađujem samo sa pravim profesionalcima.
  7. Da imam bar dva profesionalna putovanja godišnje.
  8. Da uspem da odem kod frizera pred svaki važan press događaj.
  9. Da sastančim sa divnim ljudima od kojih imam šta pametno da čujem.
  10. Da se moj blog čita što više.

Srećna Nova godina!

 

 

 

 

 

 

Photo by blog.mynewsdesk.com

5 thoughts on “PR novogodišnje želje

  1. Evo i strategije kako da ostvaris zelje (Nisam Teta mrazica, majke mi).😀

    Da me klijenti “vuku za rukav” i da ne mogu da se odbranim od ponuda za posao – Samo jedna rec – word of mouth
    Da mediji objavljuju sve što im pošaljem za objavu – Dobra najava, dobro saopstenje
    Da uživam u svemu što ću raditi – male stvari cine zivot – uvek pomisli na trenutak kada si bila najsrecnija
    Da press događaji koje ja radim budu prepuni medija – za ovo ti vec treba malo vise truda i osobe koje znaju da rade PR
    Da preporučujem za posao drugima samo one ljude koji zaista rade. (ili da što manje crvenim zbog drugih) – Ako nisi sa nekim radila i ne mozes da garantujes za njega, na taj nacin ga i preporuci.
    Da sarađujem samo sa pravim profesionalcima – tesko da ima puno PR pros u Srbiji … tako da je ovo teza zelja😉
    Da imam bar dva profesionalna putovanja godišnje – Osvojis internac. klijente i eto putovanja😉
    Da uspem da odem kod frizera pred svaki važan press događaj – ako nece breg Muhamedu, onda neka dodje Muhamed bregu😉
    Da sastančim sa divnim ljudima od kojih imam šta pametno da čujem – Eto povoda za tw up😉
    Da se moj blog čita što više – Odmah saljem link na fb-u i tw za blog😉

    Nadam se da sam bar malo pomogla.😀

  2. Draga Jaco ja tebe mnogo volim, ti si potpuno harizmaticno stvorenje i verujem da je to dovoljno da budes itekako srecna u svom poslu. Ali ovaj spisak zelja se tice ocigledno drugih da i oni odgovore pozitivno na tu tvoju dobrotu, odgovornost, entuzijazam. Mozda cak i zelis sebi jednu radoholicarsku godinu! Ali , verujem da imas mnogo razloga da budes srecna iako oni to ne urade uvek kad bi ti volela . Svi imamo slicne situacije jer poslovanje u Srbiji je malo cudnovato moras priznati…nigde se ovako ne radi,ha,ha,ha….neozbiljni smo mi joste mlogo. Ali ti zelim svakako sto vise putovanja, opustanja, sto lepsih frizura , ko zna mozda neka luda frizura bas pogodi pravog klijenta!!!! Uspesnu godinu i da budes mirna i zadovoljna zeli ti Olja. I nemoj da ti bilo ko baca senku na tu harizmu. Cuvaj je!!!

Leave a Reply

