Biti normalan

U poslednje vreme sve više uhvatim sebe da doživljavam kao kompliment kada mi neko kaže da sam normalna, ili kada ja to nekome kažem shvatim da zapravo mislim da sam dala kompliment.

Hm. Očigledno smo sve manje “normalni”.

Šta po meni znači BITI NORMALAN:

  • ophoditi se prema drugima sa poštovanjem
  • imati svoj stav, ali ne ugrožavati druge
  • biti uljudan prema okolini (kolegama, podređenima, konobarima, prodavcima, ljudima na ulici/u autobusu/u saobraćaju…)
  • reći “Hvala” i “Izvini” prema prilici
  • smatrati ljude ličnostima za sebe bez obzira na poslovni status  (ko je danas “bitan” sutra možda neće biti i obrnuto)
  • osmehnuti se drugima, biti srdačan
  • biti korektan – ne raditi nešto na tuđu štetu
  • odgovoriti na mejl ili sms u roku od 12 sati (pa makar poručili: “Nemam sada vremena, ali vidim poruku”)
  • radovati se tuđim uspesima
  • raditi na sebi

Zapravo, jedino čemu treba težiti jeste biti ČOVEK, ljudsko biće, jer je to u našoj suštini postojanja. Sve drugo vodi u nezadovoljstvo i propadanje.

Photos via personaleuphoria.blogspot.com

4 thoughts on “Biti normalan

      • Ha! Gde nas nadje! Meni i koleginici je uzrecica kad se digne frka ,znas ona kvazi frka kao masina stres sve je vazno sve je hitno a ona ce meni > ma Oljka budi sretna sto si normalna sto kad odes kuci imas sta smisleno da radis i s kim! I tako dan za danom iskrsnu neki ekstremi pa kao i mi delujemo normalniji,ha,ha. Ipak trude se ljudi nije bas samo ovo su ekstremni uslovi moram priznati za nezne ljudske zivcice!

Leave a Reply

